Saturday, August 9, 2008

Ditjes en Datjes

Ik ben het ondertussen al zeer goed gewoon om met de WAW te rijden en begin het een beetje een normale zaak te vinden . Dat je constant nagekeken wordt valt me eigenlijk steeds minder en minder op , het rijplezier wordt des te groter. Ik probeer de WAW met zeer veel zorg te behandelen maar zoals alles waar je veel zorg aan besteed lijkt het dat er hierdoor sneller iets fout gaat. Laatst fietste ik op naar mijn schoonouders , mijn vrouw zou volgen met de auto. Ik had het kapje van de WAW meegegeven met de auto en had het op de hoedenplank van de auto gelegd. Wanneer ik s'avonds het kapje op de WAW wilde zetten zag ik dat het kapje uit model was.Door de hoge temperaturen achter het glas van de auto was het kapje opengegaan . Met de klitteband was het bijna niet meer mogelijk het kapje mooi op de WAW te passen. De volgende dag heb ik met behulp van een haardroger ,door het materiaal terug warm te maken, en met behulp van een spanband het kapje terug in model gekregen. Mijn SDP pedaal heeft het begeven tijdens een rit woon-werk, een nieuwe combinatie pedaal gekocht en ook dit was weer ok.

No comments: