Saturday, August 9, 2008

Ritje naar de Schelde


Wat ik reeds lange tijd eens wilde doen is er vandaag dan toch van gekomen.Vertrekkende vanuit Kieldrecht via een knooppunt route naar Temse om zo langs de schelde te fietsen tot in Rupelmonde. Althans zo was het gepland. Blijkt dat ik onderweg toch weer ergens een bordje gemist had waardoor ik in Bazel terecht kwam. Ik heb de scheldedijk dan maar in de andere richting afgereden tot in Tielrode In totaal +/- 65 km. Wat wel leuk was dat toen ik even uitgestapt was om iets te drinken er een groepje voorbij reed waarvan een van de kinderen zei "kijk een velomobiel".Blijkt hier dan toch uit dat de velomobiel een beetje een vertrouwd beeld begint te worden .

1 comment:

Richard said...

Hoi het is al lang stil hier..
Herkenbare stukjes.
Ik kom zelf uit Zeeland en heb de 22 in bezit.