Monday, December 31, 2007

Eerste lekke band

Gisteren bij het naar huis rijden na de late shift had ik mijn eertse lekke band. Een steentje had zich door het canvas in het loopvlak van mijn buitenband (perfect moire) gewrongen.Het euvel was echter snel verholpen.Ik heb mij even onder een verlichtingspaal geplaatst , wieltje verwijderd , buitenband er af en steentje verwijderd, nieuwe binnenband , oppompen en 10 min later was ik alweer op weg. Ik had wel een beetje geluk dat het een rustige avond was , geen regen en geen wind. Nu heb ik ook besloten om een strandbal toe te voegen aan mijn gereedschapszakje dat ik steeds bij me heb als ik weg ben met de WAW. De strandbal zal dienst doen als krik zodat ik de WAW niet met zijn body op de stenen/asfalt moet zetten bij het vervangen van een bandje als er geen met gras begroeide berm is.

No comments: